שיווק מסעדה בגוגל

שיווק מסעדה בגוגל

למי כדאי לפרסם מסעדה בגוגל?

שיווק מסעדה בגוגל מהווה אפיק יעיל להגדלת המכירות במסעדה ולהגעה לקהלים חדשים שעוד לא מכירים את המסעדה.

אין צורך בלומר מילים רבות על מנוע החיפוש גוגל, בו כל אחד מאיתנו משתמש מדי יום.

גוגל עוזרת לנו לקבל אינפורמציה חדשה, לרבות מסעדות ובתי קפה חדשים.

בין אם המשתמש נמצא מחוץ לעיר מגוריו (ולכן מבצע חיפוש בגוגל, כי אינו מכיר את המסעדות באזור), או שהוא מחפש מסעדה חדשה, פרסום בגוגל עשוי לתת לו פתרון כאן ועכשיו למה שהוא מחפש.

יש לשים לב –  בתעשיית המסעדנות פרסום מסעדה בגוגל לאו דוקא מומלץ לכל מסעדה. 

יש לבצע מחקר שוק מעמיק על מנת להבין האם קידום בגוגל הוא כדאי עבור המסעדה שלכם או שיש להסתפק רק בקידום בפייסבוק.

לדוגמה, כאשר אדם מחפש להזמין פיצה כשרה ברמת גן- הוא מחפש פתרון כאן ועכשיו וסביר להניח שיבצע חיפוש בגוגל עם השאילתה הבאה: "פיצה כשרה משלוחים רמת גן". 

במקרה כזה, עלינו להתאים את עצמינו לאופי החיפוש של הפיצריה- ולהקים קמפיין גוגל תואם- שיתפוס את הלקוח ברגע שהוא מחפש פיצריה.

לעומת זאת, כאשר אדם מחפש מסעדה אסיאתית חדשה לבקר בה.

סביר להניח שהשאילתה אותה המשתמש מחפש תהיה "מסעדה אסיאתית מומלצת בראשון לציון"- אותו המשתמש יכנס לתוצאות החיפוש הראשונות, ויקרא ביקורות על מסעדות שונות.

לאחר שהמשתמש קרא ביקורות על מסעדה, הוא יכנס לאתר המסעדה ויביט בתפריט.

מקרה אחר בו פרסום בגוגל הוא כדאי הוא מקרה שבשנים האחרונות תפס תאוצה.

יותר ויותר לקוחות- נוטים להיכנס לאתר האינטרנט של המסעדה, ובפרט לתפריט. 

המשתמשים מעדיפים לבחון מראש את התפריט על מנת לענות על השאלות הבאות:

האם יש אוכל שאני אוהב? האם יש משהו ספציפי שארצה להזמין? האם התפריט עונה על הציפיות שלי? מהם מחירי המנות במסעדה?

ההבדלים המשמעותיים בשיווק מסעדה באינטרנט

אז מה היה לנו כאן?

מקרים שונים בהם פרסום המסעדה בגוגל- ייעל את תהליך השיווק של המסעדה, וייתכן ואף הגדיל את מכירות המסעדה. 

התהליך התחיל בחיפוש בגוגל. לאחר החיפוש- המשתמש בד"כ יקליק על מודעה שתוביל לאתר תדמית של מסעדה, או להמלצות ואז לאתר התדמית.

כלומר, יש לוודא שההמלצות ברשת לגבי המסעדה הן לא פחות ממצוינות.

לאור שינוי בדפוסי הצרכנות בשנים האחרונות וריבוי אתרי ההשוואות- המשתמשים הורגלו לבדוק ביקורות לפני שהם ניגשים למסעדה.

בדרך זו, הלקוחות יכולים להימנע ממצב של אכזבה מאיכות המסעדה בה יבקרו.

עבורינו, הרגל זה של המשתמשים מהווה הזדמנות. אותה הזדמנות להציג בפני לקוחות פוטנציאליים את הביקורות האוהדות שקיבלנו מלקוחותינו הקיימים.

יש לשים לב לאופי המסעדה בתכנון האסטרטגיה העסקית, פרסום בגוגל עשוי שלא להיות אפקטיבי עבור כל מסעדה.

אנו נאפיין את קהל היעד של המסעדה שלכם, נבין כיצד לקוחות מגיעים אליכם- והאם ניתן לשפר את כמות הלקוחות המגיעים למסעדה דרך פרסום ממומן בגוגל. 

במידה ותהיה כדאיות כלכלית עבורכם להקים קמפיין בגוגל- אנו נקים עבורכם קמפיין מקצועי בגוגל.

רוצה לשווק את המסעדה שלכם באינטרנט ולמשוך אין ספור לקוחות רעבים?

לחץ למעבר לעמוד צור קשר ודבר איתנו.

רוצה להמשיך לקרוא על שיווק מסעדות באינטרנט? לחץ כאן.

לחץ לחזרה לדף הבית.